Condiții de afaceri și reclamații
1. Definirea termenilor
1. vânzător – operator al magazinului online Herbahouse.ro
Detaliile companiei:
Nume: Herba House s.r.o.
ID: 51012456
Număr de TVA: SK2120566668
Sediu: Sídlisko Platan 2308/1, 93101 Šamorín
2. cumpărător - persoană fizică sau juridică care a intrat într-o relație de afaceri cu vânzătorul
3. bunuri - produse sau servicii oferite de magazinul online Herbahouse.ro
4. comanda - contract de cumparare (factura) in baza caruia se realizeaza vanzarea bunurilor
5. adresa noastră – Platan 1, 93101 Šamorín, Slovacia
2. Comanda
1. Comanda este creată pe baza confirmării acesteia în timpul procesului de comandă a mărfurilor în magazinul online, sau la comandarea mărfurilor prin telefon sau e-mail. Prin trimiterea comenzii către vânzător, cumpărătorul confirmă că este de acord cu condițiile de afaceri și de cumpărare ale magazinului online Herbahouse.ro. Condițiile comerciale sunt parte integrantă a comenzii finalizate, adică a contractului de cumpărare.
2. După primirea comenzii, comanda este procesată și confirmată prin e-mail introdus de către cumpărător, în timp ce confirmarea primirii comenzii nu înseamnă confirmarea disponibilității bunurilor sau că acestea au fost trimise.
3. Marfa va fi trimisa cumparatorului in functie de disponibilitatea produselor si de capacitatile operationale ale vanzatorului in cel mai scurt timp posibil, de regula marfa care se afla in stoc urmand a fi livrata in 1-5 zile lucratoare. Dacă mărfurile se află în prezent într-un depozit extern, livrarea lor poate dura până la 7 zile lucrătoare.
4. Informatiile despre transport vor fi trimise cumparatorului prin email.
5. Fiecare comanda catre client poate fi verificata telefonic inainte de expediere.
3. Anularea comenzii
1. Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda fără a indica un motiv, până la expedierea bunurilor comandate, prin e-mail la adresa: info@herbahouse.ro. Informațiile despre transport vor fi trimise cumpărătorului prin e-mail sau notificate telefonic. Cumpărătorul este obligat să indice numărul comenzii în notificarea de anulare a comenzii. În cazul anulării comenzii la care se face referire la punctul 1 al prezentului articol, vânzătorul nu percepe cumpărătorului nicio taxă aferentă anulării comenzii. În cazul în care cumpărătorul a achitat vânzătorului prețul de achiziție, sau o parte din acesta, în perioada anterioară anulării comenzii, vânzătorul va returna prețul de achiziție deja plătit sau o parte din acesta în termen de 3 zile lucrătoare de la anularea comenzii prin transfer în contul bancar al cumpărătorului.
2. Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda sau o parte a acesteia în cazul în care cumpărătorul furnizează date cu caracter personal false sau înșelătoare la comandă sau dacă mărfurile nu mai sunt fabricate sau livrate sau prețul lor angro s-a modificat semnificativ. Într-un astfel de caz, vânzătorul va informa imediat cumpărătorul pentru a conveni asupra următoarei proceduri. În cazul anulării comenzii, vânzătorul nu percepe cumpărătorului niciun comision legat de anularea comenzii. În cazul în care cumpărătorul a achitat deja vânzătorului prețul de achiziție, sau o parte din acesta, în perioada anterioară anulării comenzii, vânzătorul va returna prețul de cumpărare deja plătit sau o parte din acesta în termen de 3 zile lucrătoare de la anularea comenzii prin transfer în contul bancar al cumpărătorului.
3. În cazul în care cumpărătorul anulează doar o anumită parte a mărfurilor comandate, acesta pierde automat toate reducerile de la comanda dată.
4. Retragerea din contractul de cumpărare
1. Cumpărătorul care nu achiziționează bunuri în cadrul activității comerciale are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la primirea bunurilor. Pentru retragerea din contract în termenul legal se aplică următoarele condiții:
- intentia de retragere din contract va fi notificata de catre cumparator vanzatorului in cel mai scurt timp posibil in scris prin email la info@herbahouse.ro sau prin posta la adresa noastra, impreuna cu marfa, o copie a facturii, o semnatura si numarul de cont pentru rambursare
- cumparatorul va trimite marfa inregistrata si asigurata, dar nu ramburs, sau marfa va fi livrata direct la adresa noastra
2. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract și livrează vânzătorului bunuri care nu sunt folosite, sunt în ambalajul original sigilat și nu sunt deteriorate sau incomplete, vânzătorul va returna cumpărătorului prețul de cumpărare deja plătit pentru bunuri, fără taxă de transport, în termen de 15 zile lucrătoare de la livrarea retragerii din contractul de cumpărare și de la livrarea bunului de către cumpărător la numerar specificat către vânzător.
3. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract și livrează vânzătorului bunuri care sunt uzate, deteriorate sau incomplete, vânzătorul va returna cumpărătorului prețul de cumpărare deja plătit pentru bunurile reduse în conformitate cu secțiunea § 457 din Codul civil privind valoarea uzurii sale în valoare de 1% din prețul total al mărfurilor pentru fiecare zi de utilizare a mărfurilor și asupra valorii reparației și refacerii bunurilor la starea inițială în termen de 14 zile lucrătoare de la predarea retragerii din contractul de cumpărare și livrarea mărfurilor vânzătorului prin transferul fără numerar al cumpărătorului desemnat de cumpărător.
4. În cazul în care cumpărătorul nu îndeplinește obligația prevăzută la IV.1.) din prezentele termeni și condiții, retragerea din contractul de cumpărare nu este valabilă și efectivă, iar vânzătorul nu este obligat să returneze prețul de cumpărare cumpărătorului și are, de asemenea, dreptul la rambursarea costurilor aferente retrimiterii bunurilor către cumpărător.
5. Conditii de livrare
1. Livrarea mărfurilor comandate se va efectua în cel mai scurt timp posibil, în funcție de disponibilitatea mărfurilor în stoc și de capacitățile operaționale ale vânzătorului.
2. Expedierea mărfurilor nu conține document fiscal (document de cumpărare a mărfurilor). Nu trimitem documente fiscale pe hârtie, salvăm mediul și încercăm să reducem muntele de hârtie, așa că comunicăm electronic. Veți primi factura în format PDF.
6. Taxele de transport și ambalare
1. Cumpărătorul alege metoda de plată la comanda mărfurilor prin marcarea opțiunii selectate
- Metoda de plată
1. Puteți plăti marfa personal, ramburs, prin transfer bancar pe baza unei facturi anticipate
2. Clientul este obligat să verifice și să accepte expedierea numai dacă ambalajul exterior nu este deteriorat în niciun fel. In caz de deteriorare a ambalajului, puteti prelua marfa, dar este necesar sa precizati rezerve in borderoul de parcurs. Imediat după primirea expedierii, inspectați mărfurile și verificați integralitatea ambalajului, în caz de deteriorare a mărfii sau incompletitate a expedierii, raportați acest fapt la numerele de telefon sau la adresa noastră de e-mail. Revendicarile privind deteriorarea mecanica a produsului, sau incompletitudinea expedierii dupa semnarea scrisorii de parcurs, care nu sunt raportate imediat, in cel mult 12 ore, nu vor fi luate in considerare din cauza conditiilor de transport ale transportatorului!
3. Pentru achiziții de peste 500 lei, vânzătorul poate solicita cumpărătorului să plătească un depozit în contul vânzătorului, până la 50% din prețul total al comenzii și în cel mult 24 de ore de la confirmarea acesteia.
4. La comanda în străinătate, vânzătorul calculează taxele poștale în mod individual, în funcție de greutatea expedierii și de țara în care este trimisă expedierea. La expedierea in strainatate, plata trebuie efectuata in avans, pe baza facturii proforma transmisa de vanzator.
7. Garanție, reclamație și service
1. Perioada de garanție este de 24 de luni de la data încheierii contractului de cumpărare, cu excepția cazului în care este specificată o perioadă de garanție diferită pentru cazuri specifice, și curge de la data primirii mărfii și confirmării documentelor necesare aferente mărfurilor de către o persoană autorizată.
2. Cumpărătorul este obligat să depună fără întârziere o reclamație la vânzător, imediat după descoperirea defectului, în caz contrar, dreptul cumpărătorului împotriva vânzătorului de a înlătura gratuit defectul expiră.
3. Cumpărătorul are dreptul de a pretinde garanție de la vânzător numai pentru bunurile care prezintă defecte cauzate de producător, furnizor sau vânzător, sunt acoperite de garanție și au fost achiziționate de la vânzător.
4. În perioada de garanție, cumpărătorul are dreptul ca defectul să fie înlăturat gratuit după prezentarea mărfii, inclusiv accesoriile, documentația, instrucțiunile, unui reprezentant autorizat al vânzătorului împreună cu dovada plății, sau o scrisoare de garanție și o scurtă descriere a defectului.
5. Dreptul la garanție expiră în cazul în care defecțiunea s-a produs din cauza deteriorării mecanice a produsului cauzată de către cumpărător, a manipulării necorespunzătoare a produsului, a nedeclarării defectelor evidente la primirea mărfii, a utilizării mărfurilor în condiții care nu corespund umidității acestora, a efectelor chimice și mecanice asupra mediului natural, a neglijării bunului sau a încărcăturii, a nerespectării bunei utilizări, a nerespectării bunurilor sau a încărcăturii. respectați condițiile specificate în documentație, principii generale, standarde tehnice sau reglementări de siguranță sau alte încălcări ale condițiilor de garanție. Defectele cauzate de un dezastru natural și expirarea perioadei de garanție a produsului sunt, de asemenea, excluse din garanție. Garanția nu acoperă uzura normală a articolului (sau a părților acestuia) cauzată de utilizare. Prin urmare, o durată de viață mai scurtă a produsului nu poate fi considerată un defect și nu poate fi reclamată.
6. Produsul revendicat trebuie trimis înapoi prin Packeta, conform instrucțiunilor noastre.
7. Vânzătorul sau persoana desemnată va emite cumpărătorului o confirmare a aplicării reclamației de bunuri într-o formă adecvată aleasă de vânzător, de ex. sub forma unui e-mail sau în scris. Dacă nu este posibilă livrarea imediată a confirmării, aceasta trebuie să fie livrată fără întârzieri nejustificate, dar cel târziu împreună cu un document de procesare a revendicării.
8. Vânzătorul este obligat să stabilească modalitatea de soluționare a reclamației în termen de 3 zile de la începerea procedurii de reclamație (ziua primirii mărfii revendicate), în cazuri justificate, mai ales dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a stării mărfii în cel mult 30 de zile de la începerea procedurii de reclamație. După stabilirea modului de tratare a reclamației, vânzătorul sau persoana desemnată va trata imediat reclamația, în cazuri justificate reclamația putând fi tratată ulterior. Cu toate acestea, procesarea cererii nu trebuie să dureze mai mult de 30 de zile de la data aplicării cererii. După expirarea termenului de procesare a reclamației, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract sau are dreptul de a schimba bunurile cu bunuri noi. Drepturile cumpărătorului atunci când face o reclamație:
- În cazul unui defect care poate fi înlăturat, cumpărătorul are dreptul să îl înlăture gratuit, la timp și în mod corespunzător. Vânzătorul decide asupra modului de înlăturare a erorii și este obligat să înlăture eroarea fără întârzieri nejustificate. Cumpărătorul poate cere în loc să înlăture defectul (repararea) înlocuirea articolului defect cu unul fără defecte, dacă vânzătorul nu suportă costuri disproporționate în raport cu prețul bunului sau cu gravitatea defectului.
- In cazul aparitiei unui defect ireparabil care impiedica folosirea corecta a articolului in scopul dat, cumparatorul are dreptul fie de a schimba articolul, fie de a se retrage din contract (rambursare).
- În cazul în care articolul are cel puțin trei defecte detașabile diferite în același timp, fiecare dintre acestea împiedicând utilizarea corespunzătoare, consumatorul are dreptul de a schimba bunurile sau de a obține o rambursare. Are același drept chiar dacă aceeași defecțiune, care a fost reparată de cel puțin două ori, apare a treia oară în perioada de garanție.
- Reclamatia se considera solutionata - daca procedura de reclamatie se incheie prin predarea produsului reparat, schimbarea produsului, returnarea pretului de achizitie al produsului, plata unei reduceri corespunzatoare din pretul produsului, o invitatie scrisa de preluare a prestatiei sau un refuz justificat.
9. Vânzătorul nu este responsabil pentru defectele cauzate de selecția necorespunzătoare a mărfurilor sau pentru defectele cauzate în timpul transportului, de ex. elemente naturale sau performante superioare. În lunile de vară, trimitem mărfuri precum ciocolată și alte produse din ciocolată, budinci pe bază de plante, frișcă, grăsime de cocos și pate de in pe responsabilitatea cumpărătorului.
Procedura de reclamatie:
1. să ne informeze despre reclamație prin telefon, e-mail sau în scris.
2. Vă vom furniza imediat informații despre metoda de returnare gratuită a mărfurilor de către Packeta/Zásielkovňa.
3. precizați motivul reclamației, adresa dumneavoastră și dovada achiziției bunurilor revendicate în magazinul nostru /factura/ în expediție.
Vă rugăm să rețineți că, dacă decideți să trimiteți coletul prin poștă standard, nu vă vom rambursa costul poștal. În cazul unei reclamații întemeiate, compania plătește taxele poștale la trimiterea mărfii înapoi către client.
!Avertisment!: bunurile returnate nu trebuie folosite, deteriorate sau degradate în alt mod. Nu acceptam ramburs la livrare. În cazul în care bunurile sunt deteriorate sau utilizate, vi se poate refuza o rambursare. În cazul în care bunurile au fost deja despachetate și consumate, acestea nu pot fi returnate din motive de igienă. În cazul în care consumatorul returnează bunurile comandate deteriorate, parțial consumate sau într-o stare care nu corespunde cu starea în care a fost expediat de către vânzător, acesta recunoaște că vânzătorul este îndreptățit să plătească prejudiciul rezultat din suma plătită de consumator pentru bunurile comandate, sau poate refuza să vă ramburseze.
8. Procedura de reclamație:
Când faceți o reclamație, vă rugăm să urmați următoarea procedură:
1. Trimiteți un e-mail la adresa noastră info@herbahouse.ro, unde vă indicați numele și telefonul de contact (sau indicați numele dvs. de conectare) unde vă putem contacta, numele produsului, numărul facturii și o descriere a defectului.
2. În termen de 24 de ore (într-o zi lucrătoare), vi se vor transmite informații despre următoarea procedură împreună cu adresa de expediere a bunurilor revendicate.
3. Trimiteți mărfurile la adresa specificată împreună cu o descriere a defectului, o copie a facturii sau un card de garanție confirmat. În cazul în care adresa de livrare a produsului reparat diferă de adresa de pe factură, este necesar să se precizeze adresa curentă și contactul telefonic.
9. Penalitate contractuală
Vânzătorul poate acorda o penalitate contractuală cumpărătorului în valoare de până la 50 lei pe baza:
1. În cazul în care cumpărătorul nu își ridică transportul de la compania de transport maritim la care s-a ales ramburs.
2. Vânzătorul va emite o factură cu termen de 5 zile pentru amendă de 10€ pentru încălcarea termenilor și condițiilor generale, pe care o va trimite prin scrisoare recomandată cumpărătorului la adresa indicată în comandă.
3. În cazul neplății amenzii contractuale, vânzătorul își va transfera creanța unui terț care va pune în executare această creanță pe cale extrajudiciară.
4. Cumpărătorul este de asemenea de acord cu publicarea datelor sale personale, precum și a sumei datorate vânzătorului pe site-ul www.e-dlznici.sk
5. În cazul în care creanța este achitată, vânzătorul garantează că evidența creanței cumpărătorului este eliminată de pe site-ul www.e-dlznici.sk cât mai curând posibil.
6. Prin trimiterea unei comenzi cu ramburs, cumpărătorul este de acord cu termenii și condițiile noastre și cu o amendă contractuală de 10 € în cazul în care nu primește transportul ramburs.
10. Dispoziții finale
1. Prevederile relevante din Codul civil, Legea privind comerțul electronic, Legea privind controlul de stat al pieței interne în materie de protecție a consumatorilor, Legea privind protecția consumatorului 102/2014 Coll., cu modificările ulterioare, se aplică relațiilor care nu sunt reglementate de acești termeni și condiții generale.Orice dispute care decurg din neîndeplinirea acestor termeni și condiții civile sunt reglementate de prezentele condiții comerciale relevante.
2. Cumpărătorul declară că s-a familiarizat cu acești termeni și condiții înainte de finalizarea comenzii și că este de acord cu aceștia în totalitate.
3. În cazul oricărei informații, contactați-ne la tel. numere sau prin e-mail.
11. Când suntem de acord cu utilizarea cookie-urilor, folosim și datele personale ale clienților după trimiterea comenzii, cum ar fi e-mailul și numărul de telefon.
12. Mențiuni de sănătate și nutriție
Potrivit Regulamentului PE și Consiliului CE nr. 1924 din 2006, niciunui aliment nu pot fi atribuite mențiuni nutriționale și de sănătate, altele decât cele permise. Toate informațiile despre mențiunile nutriționale și de sănătate enumerate pe site-ul vânzătorului Herbahouse.ro sunt doar un set de informații liber accesibile din surse de informații interne și străine și în niciun caz nu sunt dovada efectului real al alimentului sau al produselor sale nutriționale și medicinale. Dacă cumpărătorul are nevoie de informații corecte susținute de studii profesionale și științifice, este important să se familiarizeze cu acestea prin toate sursele profesionale disponibile. Cumpărătorul trebuie să se consulte întotdeauna cu medicul său cu privire la posibilele efecte pozitive și, de asemenea, nedorite ale alimentelor înainte de utilizare!
Sfaturile, informațiile și rețetele enumerate pe site-ul Herbahouse.sk nu înlocuiesc sfatul unui medic. Sunt doar o recomandare personală a vânzătorului. Vânzătorul nu este responsabil pentru interpretarea greșită a conținutului. Cumpărătorul este responsabil pentru propria sănătate. În caz de necunoaștere a plantelor, a colectării și procesării acestora, recomandăm cumpărătorului să cumpere ierburi din e-shop-ul nostru.
Toate informațiile de pe site-ul web Herbahouse.ro au scop informativ și în niciun caz nu înlocuiesc tratamentul prescris de un medic. Prin urmare, vânzătorul recomandă ca toate problemele de sănătate ale cumpărătorului să fie consultate cu medicul curant, în special atunci când este vorba de femei însărcinate și care alăptează, copii mici sau persoane care suferă de boli grave.