info@herbahouse.ro

0792 112 070 (luni-vineri, 9-16 ore.)

Blog Rețete sănătoase


 

Publicitate:

>

1.

>

- Odată ce ne trimiteți bunurile revendicate, va începe o perioadă de 30 de zile pentru reclamație, pe care ne rezervăm dreptul de a o face. Pe parcursul acestei perioade, vă vom ține la curent cu privire la stadiul reclamației dumneavoastră.

Garanție, reclamații și service

 

    1. Perioada de garanție este de 24 de luni de la data încheierii contractului de vânzare, cu excepția cazului în care pentru cazuri specifice este specificată o perioadă de garanție diferită, și curge de la data primirii bunurilor și confirmării documentelor necesare legate de bunuri de către persoana autorizată.

 

    1. Cumpărătorul este obligat să depună o reclamație la vânzător imediat după descoperirea defectului, în caz contrar dreptul cumpărătorului împotriva vânzătorului de a obține corectarea gratuită a defectului se va stinge.

 

    1. Cumpărătorul are dreptul de a solicita o garanție de la vânzător numai pentru bunurile care prezintă defecte din vina producătorului, furnizorului sau vânzătorului, care sunt acoperite de garanție și care au fost achiziționate de la vânzător.

 

    1. În timpul perioadei de garanție, cumpărătorul are dreptul de a obține corectarea gratuită a defectului, la prezentarea bunurilor, inclusiv a accesoriilor, documentației, instrucțiunilor, unui reprezentant autorizat al vânzătorului, împreună cu dovada plății sau cu un card de garanție și o scurtă descriere a defectului.

       

 

    1. Dreptul la garanție expiră în cazul în care defectul este cauzat de deteriorarea mecanică a produsului cauzată de cumpărător, de manipularea necorespunzătoare a produsului, de omisiunea de a raporta defectele evidente la primirea bunurilor, de utilizarea bunurilor în condiții care nu corespund mediului natural al bunurilor în ceea ce privește umiditatea, influențele chimice și mecanice, de neglijarea îngrijirii bunurilor, de deteriorarea bunurilor prin încărcare excesivă sau de utilizarea cu încălcarea condițiilor specificate în documentație, a principiilor generale, a standardelor tehnice sau a reglementărilor de siguranță sau de orice altă încălcare a condițiilor de garanție. Defectele cauzate de dezastre naturale și expirarea perioadei de garanție a bunurilor sunt, de asemenea, excluse din garanție. Garanția nu acoperă uzura normală a articolului (sau a unor părți ale acestuia) cauzată de utilizare. Prin urmare, o durată de viață mai scurtă a produsului nu poate fi considerată un defect și nu poate fi revendicată.

 

    1. Produsul reclamat trebuie să fie trimis înapoi prin poștă (nu contra cost), la adresa companiei noastre, cu excepția cazului în care vânzătorul a dat alte instrucțiuni. Herba House, s.r.o., Sídlisko Platan 2308/1, Šamorín 931 01.


    2. Vânzătorul sau o persoană desemnată va emite către cumpărător o confirmare a reclamației într-o formă adecvată aleasă de vânzător, de exemplu, sub forma unui e-mail sau în scris. În cazul în care nu este posibilă livrarea imediată a confirmării, aceasta trebuie să fie livrată fără întârzieri nejustificate, dar cel târziu împreună cu dovada soluționării reclamației.

 

  1. Vânzătorul este obligat să stabilească modalitatea de soluționare a reclamației în termen de 3 zile de la data începerii procedurii de reclamație (ziua primirii bunurilor reclamate), în cazuri justificate, în special dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a stării bunurilor, în termen de cel mult 30 de zile de la data începerii procedurii de reclamație. După ce stabilește modul de tratare a reclamației, vânzătorul sau o persoană desemnată se ocupă imediat de reclamație; în cazuri justificate, reclamația poate fi tratată și mai târziu. Cu toate acestea, tratarea reclamației nu poate dura mai mult de 30 de zile de la data reclamației. După expirarea perioadei de tratare a reclamației, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract sau de a obține schimbarea bunurilor cu bunuri noi. Drepturile cumpărătorului la formularea unei reclamații:

    1. În cazul unui defect care poate fi corectat, cumpărătorul are dreptul de a obține corectarea gratuită a acestuia, în timp util și în mod corespunzător. Vânzătorul decide cu privire la metoda de înlăturare a defectului și este obligat să înlăture defectul fără întârzieri nejustificate. Cumpărătorul poate solicita, în locul înlăturării defectului (reparației), înlocuirea articolului defect cu unul fără defect, cu condiția ca acest lucru să nu genereze costuri nejustificate pentru vânzător în raport cu prețul bunurilor sau cu gravitatea defectului.

  2. În cazul unui defect ireparabil care împiedică utilizarea corectă a articolului în scopul pentru care a fost conceput, cumpărătorul are dreptul fie de a obține înlocuirea articolului, fie de a se retrage din contract (rambursare).

  3. Dacă articolul prezintă cel puțin trei defecte remediabile diferite în același timp, fiecare dintre acestea împiedicând utilizarea corectă, consumatorul are dreptul la schimbarea articolului sau la rambursare. El are același drept dacă același defect, care a fost reparat de cel puțin două ori, apare a treia oară în perioada de garanție.

     

  4. O reclamație se consideră soluționată - dacă procedura de reclamație se încheie prin predarea produsului reparat, prin înlocuirea produsului, prin rambursarea prețului de achiziție al produsului, prin plata unei reduceri rezonabile a prețului produsului, prin invitația scrisă de a accepta prestația sau prin respingerea motivată a produsului.

     

 

  • Procedura de reclamație:
    Vă rugăm să urmați următoarea procedură atunci când faceți o reclamație:

     

    1. Mandă un e-mail la adresa info@herbahouse.sk cu numele tău și telefonul de contact (sau include login-ul tău) unde te putem contacta, numele produsului, numărul de factură și descrierea defectului.

       

    2. În termen de 24 de ore (zile lucrătoare), vi se vor trimite informații despre următorii pași de urmat, împreună cu o adresă la care să trimiteți bunurile revendicate.

    3. Întoarceți bunurile la adresa furnizată, împreună cu o descriere a defecțiunii, o copie a facturii sau un certificat de garanție confirmat. În cazul în care adresa de livrare a produsului reparat diferă de adresa de pe factură, trebuie să se furnizeze adresa actuală și numărul de telefon de contact.

 

 



SPUNEȚI ȘI CELORLALȚI DESPRE NOI

Abonați-vă la newsletter